Anasayfa > Netsis SQL İşlemleri > Netsis MUPLANEK Tablosunu MUPLAN tablosundan update etmek

Netsis MUPLANEK Tablosunu MUPLAN tablosundan update etmek

1.Adım

(TBLMUPLANEK tablosunda bulunmayan kayıtlar TBLMUPLAN tablosundan aktarılır.)

INSERT INTO TBLMUPLANEK (KOD)SELECT HESAP_KODU FROM TBLMUPLAN (NOLOCK) WHERE HESAP_KODUNOT IN (SELECT KOD FROM TBLMUPLANEK)

2.Adım

(TBLMUPLANEK tablosunda null yada eksik olan değerler düzeltilir.)

UPDATE TBLMUPLANEK SET KAYITTARIHI=(GETDATE()),KAYITYAPANKUL=’NETSIS’ WHERE KAYITYAPANKUL IS NULL

  1. 01 Aralık 2011, 17:35

    hocam çok işime yaradı, ben carileri açmak için işlemleri kolaylaştırmak adına bir form oluşturup onun üzerinden otomatikleştirmek istedim( cari tarafınıda muhasebe tarafınıda ek tablolardada cariyi açmak için). tblmuplan tblcasabit tblmuplanek casabitek tblcasabitek tablolarında işlem yapıyorum. ama doğrumudur bilmiyorum başka tablolarada yazılması gerekirmi ?

    • 01 Aralık 2011, 20:17

      Casabit tablosu ile birlikte Casabitek tablosunu, Muplan tablosu ile Muplanek tablosunu kullanman yeterli. Sadece şunu önerebilirim yazacağın trigger ile casabit tablosuna kayıt eklendiğinde muplan tablosuna da kayıt eklenmesini sağlayabilirsin.

      • 02 Aralık 2011, 09:32

        USE ALKI SELECT * FROM CASABIT ile casabıtı kontrol ediyorum içeriğinde hiç bir şey yok tblcasabıt içinde ise var ayrıca casabıtek tede carıler mevcut. casabıte bir şey yazayımmı yazmayayımmı?

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

